UNOFANI

Witamy na forum Unofanów - REGULAMIN FORUM WWW.UNOFANI.EEV.PL

kowal - 2009-03-13, 17:40
Temat postu: REGULAMIN FORUM WWW.UNOFANI.EEV.PL
REGULAMIN FORUM WWW.UNOFANI.EEV.PL
Wersja 2.1
Przyjęta dnia 15.01.2013


§I. REGULAMIN POSTANOWIENIA OGÓLNE:

I.1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, zostanie ostrzeżony a jeżeli nadal nie będzie postępował zgodnie z regulaminem otrzyma ostrzeżenie.

I.1a. Każdy uczestnik forum po założeniu konta, a przed pisaniem na forum, ma obowiązek przywitania się w temacie Witam na forum

I.2. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.

I.3. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów!!! Używanie ich nagminnie lub kilka razy w jednym poście/temacie skutkuje automatycznym ostrzeżeniem bez pouczającego upomnienia.

I.4. Nie dozwolone jest pisanie postów składających się tylko z emotikon - dotyczy to również zacytowania czyjegoś postu w całości lub fragmencie i odpowiedzi na niego samymi emotikonami.
Osoba, pisząca takie posty zostanie za pierwszym razem upomniana, za każdym następnym będzie dostawała ostrzeżenie.
Nie dozwolone jest również tworzenie tematów które swoją treścią nie wskazują na problem zawarty w treści a tylko mają się "rzucać w oczy" np Pomocy, Ratunku itd. oraz dodawanie wszelkiego rodzaju ozdobników tekstowych (np %%%%%% itp.), które zaciemniają treść tematu, jak również pisanie wielkimi literami tytułów i całych postów.

I.5. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

I.6. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

I.7. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie wiadomości PW lub e-mail pod podany adres e-mail.

I.8. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.

I.9. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.

I.10. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane lub scalane z innymi wcześniejszymi tematami poruszającymi zdublowany temat.

I.11. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

I.12. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.

I.13. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

I.14. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

I.15. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć ostrzeżeń bądź blokad nałożonych przez Moderatorów lub Administratorów.

I.16. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi).

I.16a. Szanujemy swój język i używamy polskich znaków. Tolerowane są pojedyncze ominięcia polskich znaków jeśli są to sporadyczne błędy na tekst. Nie tolerujemy pisowni w stylu "blysnales".

I.16b. Osoby nie używające polskich znaków w postach muszą liczyć się z tym, że będzie im zwracana uwaga, ich posty mogą zostać edytowane przez Moderatorów bądź administratorów - jak również w skrajnych przypadkach w których posty będą niezrozumiałe bądź nieczytelne otrzymają ostrzeżenie.

I.16c. Jeżeli jesteś użytkownikiem, który z jakichkolwiek przyczyn technicznych nie może korzystać z polskich znaków (korzystasz z innego kodowania klawiatury niż polska) lub przeglądasz forum za pomocą urządzeń z ograniczoną możliwością kodowania polskich znaków skontaktuj się z Administratorami lub Moderatorami w celu uniknięcia zwracania uwag co do pisowni postów.

I.17. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

I.18. Pisanie postów w tym zamieszczanie zdjęć na forum równoznaczne jest z zrzeczeniem się roszczeń związanych z prawami autorskimi na rzecz forum UNOFANI


§II. UMIESZCZANIE ZDJĘĆ I OBRAZÓW

II.1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).

II.2. Zdjęcia w postach na forum umieszczamy tylko i wyłącznie w formie miniaturek.

II.2a. Miniaturki powinny być umieszczane w postach tak aby wykorzystywały miejsce w postach całkowicie (jeżeli nie zmienia to całości postu, tekstu bądź artykułu) - jeżeli miniaturki wstawione w post będą nadmiernie wyciągały jego długość co będzie utrudniało korzystanie z forum - zostaną poddane edycji a w skrajnym przypadku usunięte

II.3. Zdjęcia umieszczane na forum przez użytkowników a nie przedstawiające ich osobiście lub członków ich rodzin i najbliższych - w szczególności zdjęcia z działu "Garaż Unofanów" oraz "Zloty i Spoty", mogą być wykorzystane do niekomercyjnych celów promocji forum i strony.

§III. UPOMNIENIA, OSTRZEŻENIA, BLOKADA KONTA (BAN)

III.1. Moderatorzy i Administratorzy mogą dopisywać do postów użytkowników upomnienia.

III.1a. Za usunięcie (bądź edycję) upomnienia dopisanego do postu - nałożone zostanie na użytkownika ostrzeżenie."

III.1b - Upomnienie w kolorze zielonym oznacza pierwszą uwagę od administratora/moderatora.
Upomnienie w kolorze pomarańczowym oznacza kolejną uwagę na ten sam temat i automatycznym otrzymaniem PW o temacie uwagi.
Trzecie upomnienie w kolorze czerwonym skutkuje ostrzeżeniem dla użytkownika.
Każde kolejne upomnienie w tym samym temacie będzie w kolorze czerwonym z automatycznym (kolejnym) ostrzeżeniem dla użytkownika.

III.2.. Moderatorzy i Administratorzy mogą (ale nie muszą) podpisywać się pod wystawionymi upomnieniami.

III.3. Moderatorzy i Administratorzy mogą nakładać ostrzeżenia na Nick – podając w treści powód nałożenia ostrzeżenia.

III.4. Nie ma ograniczeń w ilości nałożonych jednorazowo ostrzeżeń na jedno konto.

III.5. Osoba mająca na swoim koncie 3 ostrzeżenia, traci możliwość pisania na forum

III.6. Otrzymanie przez osobę 6 ostrzeżeń jest równoznaczne z blokadą konta (pkt. 27)

III.7. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

III.8. Osoba, która ma bana nie może przeglądać forum.

III.9. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

III.10. Ban może zostać nałożony czasowo bądź nieodwołalnie.

§IV. MATERIAŁY REKLAMOWE FORUM - GADŻETY

IV.1 Osobą odpowiedzialną za zlecanie i kontrolowanie produkcji materiałów reklamowych związanych z forum Unofani jest "gadżetmen"

IV.2. Niezapłacenie za zamówione materiały reklamowe forum Unofanów bez podania rzeczywistej przyczyny skutkuje ostrzeżeniem lub blokadą konta.

IV.3. Pozostałe sprawy związane z materiałami reklamowymi reguluje regulamin działu "Gadżety Unofanów"

§V. ADMINISTRATORZY

V.1. Administratorzy mają prawo zmienić regulamin.

V.2. Administratorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

V.3. Administratorzy nadzorują działanie forum i przyjmują wszelkie uwagi na ten temat wyrażone w sposób kulturalny i podający słuszne uwagi.

V.4. Administratorzy mają prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.

V.5. Administratorzy mianują Moderatorów.

V.5a. Administratorzy mogą poddać kandydaturę na moderatora ocenie publicznej w formie tematu na forum.

V.6. Administratorzy mianują "Gadżetmena"

V.7. Wszelkie kwestie sporne nie objęte powyższym regulaminem regulują administratorzy z mocą wiążącą.

§VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare) oraz do komunikacji z Tobą.

Józek - 2009-03-16, 00:00

Regulamin zatwierdzam
kowal - 2009-03-16, 00:03

Regulamin przyjęty
kowal - 2009-10-18, 23:23

Po konsultacjach między mną a Łukaszem i po dogadaniu pewnych kwestii przyjęty został znowelizowany regulamin w wersji 1.4

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group