REGULAMIN FORUM UNOFANI
UNOFANI Strona Główna UNOFANI


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kompresor ?
Autor Wiadomość
Darky02 
UnoFan


Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 45
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-05-05, 12:20   Kompresor ?

Witam, ostatnio przeglądając neta spotkałem się z tematem kompresora (podróbki turbiny, łatwiejszy montaż etc. ) dla przykładu do takiego małego silnika (1.0) podobno ten model byłby dobry. http://olx.pl/oferta/komp...html#1c715b67f9 .

Co myślicie? jakby dorwać dobrą używkę to by była fajna inwestycja chyba ^^.

Potrzebuje poprawić trochę dół a tu podobno poprawa od ok 3k , wiec żeby nie robić kupy tematów to napiszcie panowie jak zrobić lepszy dół :)
  Auto: Fiat uno Rocznik: 1998 Silnik: 1.0 FIRE Przebieg: 90000
     
Miko20 
UnoFan



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 373
Skąd: Radomyśl Wielki
Wysłany: 2015-05-05, 16:21   

opłaca ci sie to? dużo mocy nie uzyskasz jeśli w ogóle za taką cenę to silnik mocniejszy kupisz
_________________
Ciebie auto wozi z punktu A do punktu B,
mnie interesuje to co dzieję się pomiędzy punktem A i B :)

Garaż Miko
  Auto: Fiat Uno Fire i.e.S Rocznik: 1998 Silnik: 1.0 FIRE Przebieg: 188888 KM: 45
     
Drupi 
UnoFan


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 138
Skąd: Den Haag
Wysłany: 2015-05-05, 18:40   

Z tym wstawaniem to nie koniecznie jest tak. Akurat ten model kompresora pracuje cały czas więc przyrost ciśnienia można powiedzieć że jest od razu. Ale i tak nie jest z tym tak kolorowo bo mechaniczne napędzanie takiego wynalazku obciąża silnik na swój sposób. Część nowych koników z dodatkowego sprzętu zawinie silnik aby to napędzić. To tak ogółem. Kolejną kwestią jest zamocowanie tego. O ile dorobienie łap to nie problem to resztę i tak trzeba wyrzeźbić więc robota prawie taka sama jak przy zwykłym turbo. Rurki kolanka icek a na koniec elektronika. Także może to i fajne bo zakres mocy jest od "zera" ale robota prawie taka sama jak przy uturbianiu :yahoo: Pomyśl lepiej nad dobrym swapem. Za taką cenę jak ten kompresor to do 1,2 8v kompletne zestawy do uturbienia się trafiają także żadna rewelacja. A znając rynek to i tak pewnie nieszczelny i nadaje sie do regeneracji
_________________
Fiat Uno 2.0 16V Turbo Integrale
 
  Auto: Fiat Uno Integrale Rocznik: 1989 Silnik: inny Przebieg: 1 KM: 190
     
Dremix 
NAJLEPSZY 2012
Volvo Truck Service



Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 2407
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-05-06, 21:18   

Szybciej, taniej, itp. wyniesie Cię swap silnika na mocniejszy. Ogólnie rzeźba w ch ... duża.
_________________
Mój numer 1 Razem przez 32 960 km
Mój numer 2 Razem przez 41 000 km
 
  Auto: VW Golf VII 2.0 TDI Rocznik: 2013 Silnik: inny Przebieg: 56000 KM: 150
     
Darky02 
UnoFan


Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 45
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-05-08, 17:26   

Powoli zaczynacie mnie przekonywać z tym swapem. Ale to chyba nie w tym roku :< Finanse rozłożone do października. Najgrosze są moje popie*dolone ambicje, bo jakbym miał robić swapa to nie na 1.2 czy coś tylko min 1.4 tjet albo jakies 1.6 :<
  Auto: Fiat uno Rocznik: 1998 Silnik: 1.0 FIRE Przebieg: 90000
     
suszpl 
UnoFan
LELUMPOLELUM



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 847
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 2015-05-08, 19:53   

1.6 tani swap, ale troche rzeźby, a 1.4 t-jet niestety drogi, nie jestes jedyny ktory chce miec 1.4 t-jet :-P
_________________
licznik siena, białe felgi od poldka, 175/65 r13, białe kierunki, 3 światło stopu, oświetlenie schowka, popielniczki i bagażnika, czarne słupki, hample siena 240 wentyle , serwo i pompa - bravo, centralny zamek, elektryczne szyby, podłokietnik, LPG Bingo M :D --- to już było.....
 
  Auto: Skoda Felicia Rocznik: 1998 Silnik: inny Przebieg: 191000 KM: 75
     
buhert 
Moderator & Gadżetmen



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2256
Skąd: '(J)Ukraina'
Wysłany: 2015-05-08, 22:30   

Darky02 napisał/a:
Powoli zaczynacie mnie przekonywać z tym swapem. Ale to chyba nie w tym roku :< Finanse rozłożone do października. Najgrosze są moje popie*dolone ambicje, bo jakbym miał robić swapa to nie na 1.2 czy coś tylko min 1.4 tjet albo jakies 1.6 :<


Najrozsądniejszy swap w Uno to...kupno Sieny 1.6 albo jakiegokolwiek nowszego Fiata.
Patrząc na Twoje Uno...(jak na większość, które posiadamy) - totalnie bym nie inwestował.
Szkoda każdej wydanej $ na swap. Wolałbym coś nowszego, bardziej komfortowego i...bezpieczniejszego :-P
Swap w Uno (w dzisiejszych czasach, jeśli nie robisz tego pod wyścigi czy tam 1/4 mili) to strata masy $.
A i tak pewnie się nie wyhamuje...
_________________
BB TEAM™ - Nie dla idiotów :-)
-------------------------------------
"Koyot"
(Napiżdżacz kilometrów)
Jeden rok - 29.009km :hura:
Drugi rok - 16.320km :hura:
-------------------------------------
All the time only 899 :hura:

-------------------------------------
Fiat Auto Poland wyprodukował (1992-2002)
188.185 - Fiat UNO :-)
-------------------------------------
  Auto: Fiat Uno x2 :D!! Rocznik: 2000 Silnik: 899 Przebieg: 83748
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Partnerzy:
Fiat Uno na auto-swiat.pl
kilometrowcy.pl - blog o radości podróżowania samochodem
MCRForum.Net Najlepsze forum rozrywkowe
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 23


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową