REGULAMIN FORUM UNOFANI
UNOFANI Strona Główna UNOFANI


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint
Autor Wiadomość
arturatv 
UnoFan


Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 18
Skąd: Trn
Wysłany: 2013-03-13, 22:27   Gwint

Panowie czy ktos ma jakies informacje z jakiego auta mozna by ewentualnie dopasowac gwint? szukalem po forum tejze informacji ale nie znalazlem.
  Przebieg: 1000
     
Teak 
UnoFan



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 1083
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2013-03-13, 22:45   

z poczciwych Opelków ;-)

Astra, Corsa, Tigra - wszystkie miały ten sam rodzaj gwintu.

Trzeba przerabiać dolne mocowanie do zwrotnicy, z poduszkami z góry podobno nie ma problemu ;-)
_________________
 
  Auto: Fiat Uno Rocznik: 1995 Silnik: 1.4 8V+LPG Przebieg: 140000 KM: 69
     
arturatv 
UnoFan


Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 18
Skąd: Trn
Wysłany: 2013-03-14, 07:40   

ok czekam na dalsze wypowiedzi. mysle ze z ta przerobka wiekszego problemu nie powinna sprawic.
  Przebieg: 1000
     
Teak 
UnoFan



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 1083
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2013-03-14, 10:33   

wiesz tak fajnie z dolnym mocowaniem nie ma bo trzeba wyciac oplowskie mocowania i wstawic fiatowskie nie wspominajac o zachowaniu odpowiedniego katu mocowania wzgledem cylindra amortyzatora, dodatkowo spawy musza byc na prawde mocne. Mozesz miec problem z przegladem, czasami diagnosci wymagaja atestu a jak ty mu pokarzesz oplowski atest to wiesz jak to sie skonczy.
_________________
 
  Auto: Fiat Uno Rocznik: 1995 Silnik: 1.4 8V+LPG Przebieg: 140000 KM: 69
     
matti 
UnoFan



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2013-03-14, 13:19   

Najlepiej byłoby to zrobić na amorkach do uno o skróconym skoku. Wycinasz talerzyk wstawiasz gwintowaną rurę i wszystko.
 
 
     
Teak 
UnoFan



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 1083
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2013-03-14, 18:12   

matti napisał/a:
Najlepiej byłoby to zrobić na amorkach do uno o skróconym skoku. Wycinasz talerzyk wstawiasz gwintowaną rurę i wszystko.


No to też był by dobry plan lecz to nie może być byle jaka rura, odpowiednio dopasowana średnicą
_________________
 
  Auto: Fiat Uno Rocznik: 1995 Silnik: 1.4 8V+LPG Przebieg: 140000 KM: 69
     
Matiz1992 
NAJLEPSZY 2012



Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 357
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2013-03-14, 18:12   

Na jednym forum jest osoba, która jest w stanie zrobić gwint do Uno na przód. Koszt to około 400-500 zł + musisz dać swoje amorki (najlepiej sportowe).
_________________
http://unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=7651
  Auto: Fiat Uno Rocznik: 2000 Silnik: 899 Przebieg: 95000
     
Szwaggier 
NAJLEPSZY 2012



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 2079
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-14, 18:32   

arturatv Dzwoń do Zarkopolu - na miejscu i od ręki nie ma, ale mogą zrobić na zlecenie.
_________________
Fiat Uno 1,2 16V
Fiat Uno 1,3 8V
 
  Auto: Fiat Uno i.e. Rocznik: 1998 Silnik: 1.2 16V Przebieg: 165000 KM: 80
     
Drupi 
UnoFan


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 138
Skąd: Den Haag
Wysłany: 2013-03-14, 18:37   

Amorki z uno (coś dobrego)
Taki zestaw- ooooooo
Poduszka górna cc/sc
Dzień dłubania :lol:

_________________
Fiat Uno 2.0 16V Turbo Integrale
 
  Auto: Fiat Uno Integrale Rocznik: 1989 Silnik: inny Przebieg: 1 KM: 190
     
Janosik 
UnoFan



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 697
Skąd: Wieleń
Wysłany: 2013-03-14, 20:09   

Drupi dobra robota :lapka:

A co z tyłem?
  Auto: Uno Rocznik: 1988 Silnik: inny Przebieg: 181000 KM: 68
     
matti 
UnoFan



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2013-03-14, 20:33   

Są takie specjalne pierścienie z regulacją.
np. http://allegro.pl/zawiesz...3037976647.html

Drupi Robiłeś konkretnie na tym zestawie? Pytam bo jestem ciekaw czy pasuje średnica.
  
 
 
     
Drupi 
UnoFan


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 138
Skąd: Den Haag
Wysłany: 2013-03-14, 20:35   

Akurat fotka wyszperana, ale patent na zawias dobrze znany i w razie co zawsze można wrócić do serii.
Tył jeszcze nierozpracowany.
_________________
Fiat Uno 2.0 16V Turbo Integrale
  
 
  Auto: Fiat Uno Integrale Rocznik: 1989 Silnik: inny Przebieg: 1 KM: 190
     
Drupi 
UnoFan


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 138
Skąd: Den Haag
Wysłany: 2013-03-14, 20:39   

matti napisał/a:
Są takie specjalne pierścienie z regulacją.
np. http://allegro.pl/zawiesz...3037976647.html


Tylko do tego trzeba krótką sprężynę. Niższą od fabrycznej, żeby to miało jakieś sensowne zastosowanie.
_________________
Fiat Uno 2.0 16V Turbo Integrale
 
  Auto: Fiat Uno Integrale Rocznik: 1989 Silnik: inny Przebieg: 1 KM: 190
     
Janosik 
UnoFan



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 697
Skąd: Wieleń
Wysłany: 2013-03-14, 20:45   

Wiem, że ten patent jest znany. Do Sierry będę robić coś takiego :D
A na tył nie dałoby rady też umieścić sprężyny na amorku i zrobić jakąś poduchę?
Czy kielich będzie za słaby?
  Auto: Uno Rocznik: 1988 Silnik: inny Przebieg: 181000 KM: 68
     
matti 
UnoFan



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2013-03-14, 20:56   

Janosik napisał/a:
A na tył nie dałoby rady też umieścić sprężyny na amorku i zrobić jakąś poduchę?
Czy kielich będzie za słaby?


Powinien dać rade, jeżeli w ogóle jeszcze jest :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Partnerzy:
Fiat Uno na auto-swiat.pl
kilometrowcy.pl - blog o radości podróżowania samochodem
MCRForum.Net Najlepsze forum rozrywkowe
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 23


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową